čtvrtek 9. října 2008

(č.96) Glum v jeskyních pod Mlžnými horami

Glum, odpudivé a ubohé stvoření, býval kdysi Sméagolem z hobití čeledi nazývané Stati. Jeho strašlivý osud byl zpečetěn ve chvíli, kdy bratranec Déagol nalezl na dně řeky Anduiny zlatý prsten. Sméagol posedlý touhou prsten získat, Déagola zardousil. Odsouzen a vyhnán strávil mnoho let v jeskyních pod Mlžnými horami a jeho život byl díky prstenu prodloužen. Tady začíná pomalé a dlouhé utrpení, na jehož konci stojí přeměna v žalostné stvoření...







  • název : Glum v jeskyních pod Mlžnými horami
  • série : Pán Prstenů sběratelské figurky
  • výrobce/vydavatel : Eaglemoss International
  • materiál : olovo
  • datum vydání : 9.10.2008
příště : Boromir v Osgiliathu (23.10.2008)

7 komentářů:

Unbreakable řekl(a)...

Tak jsem nakonec sehnal, ale tahle detektivní práce mě už fakt přestává bavit :-)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, asi mám štěstí, ale u nás ve městě vychází figurky v dostatečným nákladu. Mám je sice zamluvený, ale neni problém ji sehnat i tak... A navíc pokud se stane, že figurka nedorazí, nebo se občas stane, že dorazí jenom časopis bez figurky, tak trafikantka volá dealerovi a ten ji do 2 dnů doručí. Je to možná taky o ochotě a chuti se chtít domluvit... Ale kdo ví... :-) Jinak unbre nemohl bys trochu předělat/zjednodušit stránky co se figurek PP týče? Jako mít zobrazené odkazy se jmény a čísly figurek, aby se nemuselo rolovat do aleluja... :)

Titan

Unbreakable řekl(a)...

Titan : zkusím, co se tím dá dělat :-)

Anonymní řekl(a)...

Ještě jednou ke konci figurek. Nedalo mi to, tak jsem zkusil napsat ještě jednou na vydavatelství Eaglemoss do Anglie. Bohužel druhá zpráva je přesně opačná, než ta původní. E-mailová adresa pro východní Evropu už nefunguje (proč asi?) tak jsem napsal na tu pro zbytek světa (Francie, Německo, U.K.) a tady je odpověď: I am very sorry but there are not enough collectors to continue this series past 100 in Czech.
We are continuing in Germany and the UK if you have friends in these countries who can buy copies for you. Takže dámy a pánové je konec !!!
Ověřit si to můžete sami tady - emmathackara@eaglemoss.co.uk
Akorát nevím, proč mi každý odpoví něco jiného. Asi tam mají pěkný bordel
Mějte se všichni hezky a moc netruchlete aspoň ušetříte na něco užitečnějšího, třeba jiné figurky

Anonymní řekl(a)...

ja si myslel ze to stejne skonci

Anonymní řekl(a)...

Hello

I congratulated you for photos
they are beautiful

If I understood the collection is finished in your country
sad


Rincevent
a french collector

Unbreakable řekl(a)...

Thanks. Number 100 will be the last, unfortunately.