pátek 17. října 2008

Figurky od Eaglemoss

Britská firma Eaglemoss kromě sběratelských a šachových figurek Pána Prstenů vydává i další dvě kolekce. DC Comics Superhero Collection a The Classic Marvel Figurine Collection. Figurky jsou stejně jako u PP ručně malované a přiložené k časopisu s podrobným popisem postavy.

Podle všeho první z obou časopisů vychází i u nás pod názvem "Superhrdinové". Marně jsem po něm pátral a zatím nic pořádného nezjistil. Pokud někdo víte víc, budu rád za každou informaci.


Vzhledem k ukončení vydávání české verze sběratelských figurek Pána Prstenů je poměrně překvapivé, že stejné vydavatelství začalo u nás podobný časopis prodávat. Navíc s nulovou reklamou, dostupností a vyšší cenou, což nemůže skončit jinak, než že se kvůli nízkým prodejům vydávání zase ukončí.


TV reklama na DC Comics Superhero Collection



Detailní rozbor obou časopisů včetně figurek

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

bohužel jsem je v Olomouci taky nikde neviděl.. pár by jich stálo za hřích :)

inmax

Anonymní řekl(a)...

Zdravím..nechtěl by se někdo, kdo ovládá angličtinu, zeptat..(samozře´jmě pomcí mailu)..v té firmě, jak dlouho to u nás hodlají vydávat a jestli plánují i ty Marvelovské hrdiny?
Jinak jsem zaúkoloval našeho trafikanta a prej se mi potá, tak uvidím, jestli něco z toho sežene.

Unbreakable řekl(a)...

Poptával jsem se v Praze i v MB a bez výsledku :-( Musí to vycházet v naprosto minimálním nákladu, jinak to není možné.

Unknown řekl(a)...

Dá se to sehnat jen přes net už mám první dvě čísla od marvelu