sobota 25. října 2008

(č.95) Smíšek a Pipin na Pelennorských polích

Sice se zpožděním, ale nakonec se mi podařilo jedinou chybějící figurku z celé sbírky sehnat (díky Geare).

Bitva na Pelennorských polích skončila. Smíšek bojoval po boku Rohanských jezdců, z nichž mnozí byli rozdupáni pod nohami mumaků, obrovitých stvoření připomínajících slony. Pipin nachází Smíška právě vedle jednoho z těchto padlých zvířat.
"Smíšku... to jsem já, Pipin..."
"Věděl jsem, že mě najdeš...."









  • název : Smíšek a Pipin na Pelennorských polích
  • série : Pán Prstenů sběratelské figurky
  • výrobce/vydavatel : Eaglemoss International
  • materiál : olovo
  • velikost : 4,5 cm
  • datum vydání : 25.9.2008

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Koupím samotný časopis (bez figurky) Pán prstenů - Sběratelské figurky č.95 (Smíšek a Pippin na Pelenorských polích) - mail: hrosak@email.cz

Anonymní řekl(a)...

koupím tuto figurky i za více

Anonymní řekl(a)...

Ahoj všem, pokud sháníte jakékoliv figurky, tak napište na obalvhs@seznam.cz
Mám i ty,co u nás už nevyšly.

Anonymní řekl(a)...

koupim tuto figurku, pokud by měl někdo zájem napište na cabroo@seznam.cz