pátek 26. září 2008

Co nás (ne)čeká

Před přidáním nové figurky ze sběratelské edice Pána prstenů přínáším menší přehled o tom, co by nás v nejbližší a snad i budoucí době mělo v této kolekci čekat. Po prohlášení překladatele o překladu časopisu pouze do stého čísla, tak zůstává otázkou, zda-li i v ČR. Na jednu stranu bych konec docela uvítal, ale na druhou... Ty nejhezčí kousky nás teprve čekají a mít sbírku kompletní by taky nebylo k zahození :-)


Klikněte na fotky pro větší verzi

48 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nejspíš fakt nečeká, u nás v trafice mi řekli že už všude chodí jen jedno číslo a že to možná skončí...to by mě pěkně nas**li kdyby to ve stovce utnuli.

Unbreakable řekl(a)...

Dnes je to poprvé, kdy ani v naší trafice figurku nedostala, což znamená, že se budu muset poohlédnout jinde nebo se na to definitivně vy***t.

Anonymní řekl(a)...

Cashpick - Mám bohužel stejnou zkušenost, mimo té své "jisté" už jsem oběhal několik dalších trafik a nic. Někde tvrdili, že už figurku nedostali přes měsíc, ač je předtím normálně brali...

Anonymní řekl(a)...

hmm u nas v kaufu figurky maj bez problemu ted kdys us jich je asi min tk se spis zameruji us na vetsi obchody

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem sehnal Smíška s Pipinem, ale pořád mi chybí Galadriel, je to k vzteku. Já bych moc rád uvítal, kdyby u čísla 100 u nás figurky skončily. Ale co mě mrzí, že mám vystavenou spoustu bezejmenných skřetů a bestie a stavby asi mít nebudu...

:::GEAR:::

Anonymní řekl(a)...

Oběhnul jsem 23 trafik a smíška s pipinem nikde ani nedostali, takže to vypada bledě

Anonymní řekl(a)...

skus obehnou vetsi obchody treba kufland,tesco,hypernova jestli neco takeho u vas je protoze v kaufu v koprivnici figurky maji vzdycky taky jeto vetsi obchod a ne jen naka malinka trafika

Anonymní řekl(a)...

a ja bych rozhodne byl proti tomy aby se skoncilo na cisle 100

Unbreakable řekl(a)...

Mluvil jsem s jednou trafikantkou a ta nemá s firmou, která PP figurky distribuje zrovna dobré zkušenosti a zpětně u ní něco doobjednávat se téměř bojí! WTF?

pokr řekl(a)...

To je pak k vzteku, že to všechno pak ztroskotá na nespolehlivým distributorovi. Už pomalu začínám přemýšlet, kde budu shánět další figurky, když u nás přestanou vycházet a ty vyhlídky se mi moc nelíbí.

Anonymní řekl(a)...

zadny cesky distributor neexistuje pokud byste se chteli zeptat musite primo dat dotaz na www.lotr-models.com

Anonymní řekl(a)...

v polsku to prekladaj do cestiny takze tam se da napsat taky

Anonymní řekl(a)...

ale ti co to prekladaj nevi kolik toho ma presne byt jen v anglii rozhodujou do kolikateho cisla to v cr bude prekaldatel jen prelozi to co dostane ten akorad muze vedet do jakeho cisla to zatim prelozil ale nevi koli ktoho bude celkem

Anonymní řekl(a)...

tjn hlavni sou v anglii

Anonymní řekl(a)...

ja tam kdysi na lotr models psal ale neodpovedeli mi

Anonymní řekl(a)...

a nepsal si to tam nahodou cesky :D:D

Anonymní řekl(a)...

Ja se už zaměřil jen na bysty jsou sice ohodně dražší a nepřibivaj tak rychle, ale zato jsou mnohem hezčí a více viniknou. Jinak mě trafikant jednou doobjednával pipina v dolech Morie a s dalším číslem po čtrnácti dnech bez problému došel.

Anonymní řekl(a)...

myslis ze sem taky vul ne psal sem to anglicky a bylo to dobre neco malo co sem nevedel sem si prelozil pres program

Unbreakable řekl(a)...

aragorn : distributor v čr je firma http://www.mediaprintkapa.cz/cz/index.asp

Anonymní řekl(a)...

mozna firma co dostrinuuje veci ale rozhodne ne figurky pp o tech tam neni nikde ani zminka

Anonymní řekl(a)...

unbre mas us smiska a pipina?

Unbreakable řekl(a)...

http://www.mediaprintkapa.cz/cz/vyhledavani.asp?druh=-1&text=p%E1n&sm_send=true&heslo.x=21&heslo.y=8

č.95 jsem v celé MB nesehnal :-(

pokr řekl(a)...

U nás v trafice to máme zamluvený dva, a přišlo jen jedno číslo a trafikanta mi řekla že to ani v ústí nesehnali a vyřešili tak, že kdo dřív přijde...měl jsem kliku a je mi líto toho druhýho.

Anonymní řekl(a)...

aragorn: sem si delal srandu :D:D

Anonymní řekl(a)...

tak jsem volal i na minotaura kde bylo možno sehnat vždy dráž, ale jako poslední záchrana OK. Bohužel 95 nedošla ani tam.

ps : jinak vychází nové figurky DC comics, zatím vyšel batman a superman

Unbreakable řekl(a)...

DC comics - Jaká je kvalita?

Anonymní řekl(a)...

Tak ty jsem ještě nikde neviděl. Je to podobný LOTR figurkám nebo jiné?

Anonymní řekl(a)...

Unbre koukni tady, to bude asi ono
http://www.marvel-figurines.co.uk/graphics/figures-graphics/top-ock.gif

Anonymní řekl(a)...

Omlouvám se špatně jsem to označil, tohle je ono
http://www.marvel-figurines.co.uk/figurines.html

Anonymní řekl(a)...

dracoman, umbreakable: to jsou oni, kvalita 100% cena 1 dílu batman 79 kč, druhý díl superman 149 kč. Dohodila mi to trafikantka která mi schovávala figurky PP.

Anonymní řekl(a)...

Taky jsou lité olovem nebo plast?

Anonymní řekl(a)...

V žádné trafice jsem to tedy neviděl. Má ten časopis nějaký název a kdy to vyšlo?

Anonymní řekl(a)...

No, vzhledem k tomu, že Batman patří k DC, to bude spíš tahle stránka: http://www.eaglemoss.com/dc/ , nicméně jsem to v trafice neviděl taky :-( Jinak s posledníma figurkama PP byl i v Jablonci velký problém, a v normálním datu vydání se mi je sehnat nepodařilo, kupodivu mi je ale trafikantky, kde je běžně beru, dokázaly zpětně sehnat, zázraky se dějí..

Anonymní řekl(a)...

během víkendu to nafotim (postavičky DC comics) a pošlu mejlem umbremu, jestli bude chtít tak to hodí na web.

HOGOFOGO

Anonymní řekl(a)...

ps : samozřejmě je to olovo, plast bych nekoupil.

HOGOFOGO

Unbreakable řekl(a)...

Prošel jsem asi 20 trafik a v žádné jsem to neviděl. Pokud by se našel někdo ochotný mi poradit kde, případně zakoupit první dvě čísla, tak bych mu byl vděčný. Samozřejmě hradím veškeré náklady. Díky

Unbreakable řekl(a)...

Tak zřejmě se jedná o časopis "Superhrdinové" a 3 číslo stojí už 249kč!
http://www.mediaprintkapa.cz/cz/vyhledavani.asp?order=&typ=&druh=132&text=&start=12&sid=23.9.2008+0%3A37%3A11&sm_send=true&exluzivni_tituly=

Anonymní řekl(a)...

to je pekne drahy

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, ohledně figurek PP jsem poslal dotaz na ofic web a odpověděli mi takto:
In the UK the collection has been extended to at least 140 issues, and it appears that this may happen in the Czech Republic as well.
Takže to snad bude vycházet dál, ale asi v menším nákladu

Anonymní řekl(a)...

jako i po 100 u nas jo?

Anonymní řekl(a)...

Asi i po "stovce". . Píšsou, že by to mělo být jako v Anglii, snad!

pokr řekl(a)...

Uvidíme zítra, třeba to byla jen náhoda, že č. 95 bylo tak málo.

Unbreakable řekl(a)...

Tak 96 opět není...

pokr řekl(a)...

Mě se č.96 sehnat podařilo.

Anonymní řekl(a)...

tak ted vubec nwm jak to bude. nekdo rika ze budou dal vychazet, nekdo ze to skonci......

Anonymní řekl(a)...

TAKY JSEM NESEHNAL 96.


HOGOFOGO

Anonymní řekl(a)...

ja taky 96 nemam ten dodavatel je zmetek pry ze zvysi dodoavkui

Anonymní řekl(a)...

Zdravim chtel jsem se zeptat nemate nekdo nejake info ohledne figurek PP jestli se budou nekde dat sehnat i po 100 cisle jeslikoz mne to hodne stve ze bych to mnel zabalit u 100 cisla kdyz mam poctive nadbirane vsechny figurky a zrovna po stem cisle budou hodne zajimave figurky. Predem diky za odpoved