pondělí 10. listopadu 2008

(č.98) Frodo a Sam v Mordoru

Mezi Frodem, Samem a splněním jejich poslání stojí tisíce skřetů s pochodněmi v mordorské pustině. Oblečeni do skřetí zbroje, kterou našli ve věži v Cirith Ungolu, se hobiti připravují na svůj závěrečný a nejtěžší úkol - vhození Prstenu do Hory osudu a jeho zničení.

"Je jich tam tolik... Nikdy se nedostaneme nepozorovaně skrz"




  • název : Frodo a Sam v Mordoru

  • série : Pán Prstenů sběratelské figurky

  • výrobce/vydavatel : Eaglemoss International

  • materiál : olovo

  • datum vydání : 6.11.2008

příště : Skřet z Minas Morgul v Morgulském Údolí (č.99) 20.11.2008

12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

pica skurvena,proklinam dodavatele

Anonymní řekl(a)...

nebuď sprosty

pokr řekl(a)...

Ale mluví mi z duše, štve mě že figurky u nás končí a že i ta poslední čísla nejsou k sehnání. Mohl jsem si alespoň říkat že mám komplet CZ vydání, ale nemám ani to.....už jsem jim dal něco přes 17,5 tisíce a figurky pravidělně kupoval. Byl jsem připraven i na ty šachy...ještě zkusím nějakej německej e-shop ale pomalu se vzdávám naděje :o(

Anonymní řekl(a)...

rek bych ze unbre ho podplatil kdys ma vsechny figurky pac us ani gear ji ted nesehnal a vubec nejsou a unbre ma nahodou vsechny

Unbreakable řekl(a)...

Nahodim smutny pohled a zadna trafikantka neodola...

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, rozhodl jsem se prodat tyto figurky, foto možno poslat na e-mail, figurky nas číslo sto jsou v Nj. Číslo 2 - Legolas - 55Kč, Gondorský voják- číslo 39 - 180Kč, 78 - umbarský korzár - 120Kč, číslo 77 - Lučištník galadhrim 180Kč, číslo 85 Numeronský rytíř - 180Kč, číslo 93 - 180Kč, číslo 103 Galadhrim v kápi - 460Kč, Uruk-hai kušista 400Kč, dále dostanu Irolase, (nejdřív za dva týdny) cena 550Kč. Jsou to poslední kousky mojí sbírky. Platba: dobírka:95Kč, platba na účet - předem: 50Kč. Telefoní číslo: 773206357

Mordred řekl(a)...

Neschanite 94 Galadriel !!!
http://aukro.cz/item486553613_pan_prstenu_sberatelske_figurky_c_94_galadriel.html

Anonymní řekl(a)...

Cashpick
Tak figurka číslo 100 vyšla a je v Česku poslední. Velmi nám poděkovali a přiložili lístek, kde se můžete nechat informovat o jejich dalších titulech. Je to odpovědní zásilka tak proč jí nevyužít...
Vyplnil jsem jen jméno, příjmení, email, podpis a do volného místa dopsal "NEDŮVĚŘUJI FIRMĚ, KTERÁ NEDOKÁŽE USPOKOJIT POPTÁVKU A DOKONČIT SÉRII".
Efekt to nebude mít žádný (pravděpodobně se to zpracovává strojově), ale ulevilo se mi :-).

Anonymní řekl(a)...

JJ, u nás serie skončila, bohužel... Přemýšlím o tom, že si z UK objednám zbylé figurky co už zde nevyjdou. Cenově to vyjde na stejno, akorát se doplatí poštovné, což nebude určitě tak hrozné když mi to pošlou vše naráz že jo :-) Titan

Anonymní řekl(a)...

Ale kdo Ti to pošle? Na oficiálních stránkách jsou ochotní to posílat pouze na adresy do Velké británie a Irska. Tenhle nápad jistě mělo více lidí, ale bez známého tam, který zásilku pouze přebalí a pošle do Česka to nejde...

Anonymní řekl(a)...

Znám pár lidí co dělají v UK, a kdybych byl i trpělivej tak můžu počkat do léta až by mi to přivezli osobně... Titan

adam řekl(a)...

Prodej figurek 72,96,97,100 na aukru
http://aukro.cz/show_user_auctions.php?uid=7020805&gr_id=8531